.

Blog v rozjezdu.. nemám momentálně čas na zpracování designu.

neděle 20. května 2012

Kresby - BK + TH

*
Slibovala jsem, že budu přidávat a zatím nic - ach jo!.DD
Od příštího týdne (tzn. od Pondělí teď) bych měla mít více času a tak bych se mohla konečně trochu rozjet, že jo? I na mém rádoby "německém" blogu.xixiiis.DD

Bill Kaulitz, 2006
Je nakreslen pouze tužkou a už před pěknou várkou let.DD Obrázek jsem si našla ve speciálním vydání TH, možná ještě někdo si vzpomene. Byl cca 5x3cm velký a mě se podařilo ho dát do formátu A4 - nechápala jsem, nechápu ani teď.DD
* Když kliknete, tak uvidíte všechny ty nedokonalosti tahu mé ruky.DDD

* Tento obrázek byl do jedné soutěže. Líbí se mi tam Gusťa - má nejpodařenější nos.DD A Gea jsem totál spackala!!.DD
Kresby jsem zveřejnila speciálně pro Ilon, která sem nakukuje a já nic nepřidávám.DD
RsM_YinYang

6 komentářů:

  1. mě se náhodou líbí, fascinuje mě jak dobře umíš stínovat, to je vážně super, taky bych to chtěla takhle umět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      To stínování není až tak dobré.)) Ale učitelka na základce mi jednou poradila, nebo spíš poučila mě, jak se správně má stínovat. Dobrý 'krok' k tomu bych měla, ale.. musím trénovat.)) A moc děkuji!!.))
      (Když budeš trénovat, tak se budeš víc a víc zlepšovat.;o))

      Vymazat
  2. Jééé - to je ale krása - DĚKUJU !!!! U té první kresby jsi nádherně vystihla výraz tváře a emoce - to opravdu není jednoduché - klobouk dolů.:-)
    Druhá kresba vypadá úžasně celistvě - tak, jak to má být - oni všichni spolu dohromady. Krásně stínuješ - máš talent - úchvatné :-)
    jsem moc ráda, že jsi to sem dala.:-)
    Kdybych byla trošku nadrzlá, tak bych napsala, že jsem moc ráda, že jsem tě k tomu "dokopala" x)))) (Ale jako tady ta věta není x)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      NZ.)) Sama jsem se tomu divila (divím i teď.DD). Teď mi ale přijde, že jsem to už z ruky ztratila (zapomněla) snad se to zase připomene!.))
      Druhá byla opravdu narychlo - do soutěže, no.)) Děkuji moc.))
      Klidně buď.DD Když to nijak neponižuje nebo neuráží smyslem vulgáním mou práci atd., tak klidně vypiš, co máš v..hlavě a nech to proudit prstama.DD
      Děkuji ještě jednou.))

      Vymazat
  3. Téééda vždyť je to krásný :-) jak samotnej Bill tak i všichni klucí :D:D obzlášť Tom mi příjde uplně jako živej :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. *
    Opravdu? Jééé, mě se zdál spíše Gusťa.)) Ale to jsem ráda!!.DD

    OdpovědětVymazat