.

Blog v rozjezdu.. nemám momentálně čas na zpracování designu.

neděle 13. května 2012

Zpět v České Republice

*
Lange Zeit hatte ich eine Pause, aber jetzt bin ich wieder zurück.
Zu Hause erwartet mich viele Arbeite, aber.. sowieso ist das ganz etwas anderes als in der Schweiz ganzen Tag arbeiten und nachher irgendwo finden der Kraft für alles anderes..
Ich habe viele "Material" vorbereitet - Bilder, Geschichten, versuche noch die Comics zum Ende bringen.)) Die sind aber immer noch nur in meinem Kopf.DD
Für Heute ist das alles. Bis bald, Leute.))
* Meine Nummer ist.. Weist ihr welche?? Ha - EIN QUIZ!!.DD


Dala jsem si dlouhou pauzu, ale jsem opět zpět.
Sice mě doma čeká hodně práce, ale.. tak i tak je to úplně něco jiného, než ve Švýcarsku dělat celý den a pak ještě někde hledat sílu na ostatní věci..
Předpřipravila jsem si hodně "materiálu" - obrázky, příběhy, pokusím se ještě dovést ke konci komixy, které jsem si rozplánovala ve své hlavě - hlavně!.DD
Pro dnešek to bude vše. Mějte se, lidi.))
+ kvíz - kdo uhádne v kterém Regióně bydlím??.DD V kterém čísle.

4 komentáře:

  1. Jůůůůůůůůů vítej zpátky :-) už se těším na tu spoustu materiálu, co máš připraveno :D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Děkuji.))Heheheee - ono je to spíš předpřipravené, i když povídkou pokračovat budu - to je zatím ta nejjistější věc.DD Ostatní obrázky jsou rozkreslené a komixy jsou v hlavě.DD A fotky se budou pořizovat, jak najdu foťák.DD

      Vymazat
  2. Welcome in Czech republic :D Upřímně nevím jestli sis polepšila, ale myslím, že si nazbírala spousty zkušeností a hlavně jazyk :-)) Tay se těším až blog rozejdeš :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Jestli jsem si polepšila návratem sem? Huh, nehodlám se zdržovat dlouho, takže tak.)) Ale jinak máš pravdu - ten jazyk ne tak, jak bych chtěla.((
      Chystám se na to, chystám, ale zatím to nevychází s časem.

      Vymazat