.

Blog v rozjezdu.. nemám momentálně čas na zpracování designu.

středa 22. února 2012

Ztráta identity část.4

Kategorie:  Autobiografie (Realita, smyšlenost)
Žánr: Drama, milostný příběh (romantické drama)
Pozn. pro lepší chápání celého příběhu doporučuji si přečíst níže uvedené Info nebo Úvod.
..Info
Pohled do času minulého - Červen 2011/Červenec  2011

Přišli na řadu cukety. Naštěstí jsem se sázení vyhnula, ale sbírání bohužel ne! Tato práce byla jedna z mých nejneoblíbenějších. Záda z toho pomalu necítíte a ruce abyste táhli za sebou, jak je máte z těžké bedny vytahané. Většinou s námi šel vždy jeden kluk, chlap, který potom vozil bedny do haly, kdy se následně vážili na zakázku.
Má linie byla hned první, což nevím jestli byla dobrá volba, ale nemohla jsem si vlastně ani vybírat. Mým úkolem bylo sbírat žluté cukety, které se musely dobře prohlédnout, aby z nich nebyly obrovské monstra. U zelených byla trochu větší velikost žádným problémem.
I když svítilo slunce, tak jsem nosila dlouhé kalhoty s gumáky. Nechtěla jsem podceňovat možnost poškrábání. Ony snad byly mnohem 'agresivnější', než ty okurky.
Natáhnu se k jedné cuketě, kterou chci odřezat a najednou ucítím bodavou bolest.
"Au, kruci!" upustím nožík a zadívám se na hřbet ruky. V místě kde začíná zápěstí si všimnu malé tmavé věci. "Sakra, asi jsem utrhla bodlinku z rostliny." pomyslím si. Jenže to bohužel žádná bodlinka nebyla. Bylo to píchnutí včely, což jsem ovšem nevěděla.
Jako vždy jsme se při sběru hrozně nasmáli a nesešlo ani z našich prapodivných zvířecích zvuků, které jsme napodobovali. Sousedi okolo si museli myslet, že jsme se zbláznili. Slyšet, jak vám za barákem sbírá cukety kokrhající kohout, kdákající slepice, mučící kráva, mňoukající kočka, štěkající pes, bečící ovce, kuňkající žába anebo nepopsatelný zvuk tuleně, který byl mou specialitou, mysleli byste si taky, že nejsme cela v pořádku. Alča si ráda zpívala. Někdy jsme si daly duet my dvě, někdy si ho dala ona s Russlanem.
Dosbírali jsme cukety a odešli do haly. V poledních hodinách mi ruka značně začala opuchat. Nechápala jsem proč. Až později mi došlo, že to asi byla včela nebo vosa nebo nějaká jiná okřídlená mrcha! Nechala jsem to ale být s tím, že to přece později splaskne. Bohužel večer byla ruka už opravdu hodně opuchlá. Skoro jsem nespala. Ruka svěděla a bolela. Na druhý den jsem byla jak noční můra ve dne. Opuchlé oči, výraz nepřítomné, hrůza! Počkala jsem si na Marca, který vycházel v pravidelnou hodinu ze svého domu.
"Marco, já.. musím s tebou mluvit. Nemáš prosím Tě nějaké prášky nebo mast na.." a to už jsem v sobě neudržela slzy. Nespavost, starost, strach - tyhle věci vás dokážou dovést k slzám ani nevíte jak.

Marco zvedne pohled od svých tkaniček na mou osobu s hrůzou a nechápavosti v očích proč jsem začala brečet.
"Asi mě píchla včela a..opuchlo to a..bolí to. Nevím co s tím!" vysoukala jsem ze sebe nakonec.
"Ukaž." podíval se na mou značně opuchlou ruku. "Počkej tady, donesu ti jednu mast." a zmizel zpět v kuchyni.
Po chvíli se vrátil s mastí, co u nás připomíná 'Fastum Gel', co jen s tím chtěl proboha? To mi má pomoct!?
"Kde tě přesně píchla?" zeptal se a po mé spolupráci vytlačil značný obsah gelu na místo vpichu.
"To by mělo aspoň trochu pomoc. Potom se ale stav za Sarah, dá ti na to něco lepšího."
Co mi zbývalo, souhlasila jsem.
Když ani po dvou dnech mi ruka neodpucha, byla jsem pevně rozhodnutá jít k lékaři, aby mi dal nějaké prášky, které opravdu zaberou! Ano, když si na to dáte speciální gel, tak to sice může v něčem pomoct, ale když ruku nenecháte v klidu aby odpuchla, tak vám ta mast prd pomůže!
"Tak co, už je ruka lepší?" starala se Sarah. Na tyhle věci byla soucitnější, myslela jsem si aspoň.
"Ani ne.. je to spíš horší." řekla jsem s malou hořkostí v hlase. Ruka potřebovala hlavně klid!
"Ale ty jsi vlastně pravák, že? To malovat můžeš i tak,ne? Takže není problém.  Já jsem třeba levák, mě by to moc nešlo." pochichotla se holému faktu, že jsem vlastně v pořádku a levou ruku nepotřebuji!
Aby jste chápali - nechali si udělat novou garáž s obrovskými dřevěnými vraty a já jsem si na sebe nahodila pěkný kříž tím, že jsem jim dala k Vánocům jako dárek namalovaný jejich dům. Zavařila jsem si a to pořádně! Slíbila jsem, že ji pomůžu něco vymyslet a následně pak na ty vrata namalovat. Skvělé! Takže jsem vlastně byla zdravá, i když s levou rukou pomalu nefunkční. Ještě že sama nakonec usoudila, že 3D zobrazení by bylo asi o něco, NĚCO těžší než něco kresleního. Díky Bohu! 3D obrázky nedokážu pomalu ani na A4, natož na vrata nespočitelné šířky a výšky. Otravovala mě otázky, jestli jsem už na něco nepřišla celý týden. Byla z toho nadšená a vykrášlovala mi, jak nad tím pokaždé přemýšlí, když jde s kočárkem kolem. Když jede autem a vidí něco na zdi, billboardu či někde na dveřích. Vše v ní vzbuzovalo inspiraci a čekala stejnou nadšenost i ode mne. Když jsem ji ale asi už po 4 řekla, že mě nic nenapadlo a že jsem nad tím ještě nepřemýšlela, tak si dala na chvíli pokoj.
Naštěstí ten den jela Alča do města si vyřídit věci a koupila mi na požádání speciální tablety a mast v lékárně. Tyhle dvě vymodlené věcičky pomalu vracely vše do pořádku! Byly vlastně antialergenní, ale já nikdy nebyla na včelí píchnutí alergická.
.
"Dneska si můžeme dopřát společnou večeři. Sarah jede na celý den ke své sestře, bere děti i psa a vrátí se až pozdě večer. Co ty na to?!" ptal se mě s vířivým ohněm v očích.
"To je skvělý nápad. Hned po práci dojdu k hlavnímu vchodu, aby si nikdo nevšiml, že jdu přes kuchyň."
"Fajn, už se těším! Tak dlouho jsme spolu nebyli a.." zrovna se ke mě snažil přiblížit a obejmout mě, když se v dálce objevovali spolupracovníci, takže se pro jistotu raději odtáhl.

2 komentáře:

  1. Ten nápad zpívat si při práci není špatný mohla bych to začít praktikovat :D Jinak na tu tvoji ruku si pamatuju, mělas jí pěkně opuchlou. A co se týče toho slova "alergogení" prominm, ale z hlediska toho že jsem byla rok na zdrávce tak vím že něco jako alergogenní není. Spíš antihistaminikum, a nebo antialergenní pokud to chceš srozumitelněji :) ale to slovo cos napsala neexistuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Klidně si zpívej, je to fakt někdy pecka!!.DD A my vlastně ani nezpívali, ale.. spíš vydávaly zvuky. To Anča vždy s Ruslanem.DD
      Já vlastně to slovo chtěla na internetu 'najít' a popřípadě ho změnit, protože jsem si říkala, že zní divně!.DD Díky za upozornění a objasnění.DD
      (U mě je vždy vše možné, takže i neexistující slova.. hehhh.DD)

      Vymazat