.

Blog v rozjezdu.. nemám momentálně čas na zpracování designu.

neděle 12. února 2012

Ztráta identity - úvod

Po dlouhé době jsem se dala opět do psaní, což jsem potřebovala jako sůl! V hlavě se mi začlo tvořit plno nápadů a já je neměla kdy dostat na papír nebo na blog. Teď přišla ta správná chvíle!
Začínám sice trochu melancholickou a 'tragickou' povídkou, která nebude mít ani nic společného s TH jako ostatní příběhy, ale této si cením asi nejvíce a budu do ní dávat největší kus svého srdce, protože se jedná o osobní zážitky!
_____

ÚVOD

I když se život na první pohled může zdát jednoduchý, krásný a bezstarostný najdou se chvíle, momenty, dlouhé dny a hodiny, kdy se vše krásné může změnit v noční můru, která bohužel nezůstane jen ve snění, ale přehoupne se přes tu bránu snů do reálného světa.
První dojmy z lidí mohou být často klamné, ale i přesto zůstává ve vás víra, kterou jste pocítili na začátku. Neměli byste ale ze sebe dělat idioty a dívat se na svět opravdu tím správným pohledem! Ne tím, který zůstává za růžovými brýlemi!

Ztráta identity je osobní příběh, který jsem si z poloviny zažila, z jedné třetiny je to zcela smyšlené a druhá třetina je to, co si zažili ostatní okolo mne, ale mě samotnou to nepostihlo. Bude pouze na vás, aby jste si našli v tom to, co je realita a co je smyšlené. Jednu věc ale prozradím už na začátku - erotické scény a vůbec vášeň mezi určitými dvoumi osobami není popsána z osobního zážitku!
Protože se povídka týká mne samotné a mého okolí nebudu používat pravá jména osob z mé blízkosti! Vždy použiju jen jejich iniciálu pravých jmen. Jen mé bude skutečné.

Povídka je stejně zmatená a stresová jako já sama. Všechny detaily a postřehy.

- Jen chci podotknout, že v příběhu bude i trochu nastínění jak to doopravdy ve Švajcu chodí - myslím tím hlavně práci, farmy a lidi.

Žádné komentáře:

Okomentovat